måndag 31 januari 2011

.:Vackert:.

Godmorgon bloggisar! ♥
Hoppas ni haft en riktigt trevlig helg! :)
Min helg har varit makalöst trevlig! Det var länge sen jag var runt så många både nya bekantskapaer och även välkända så intensivt och länge men ändå så avslappnat och bara helt naturligt! ♥ Vilken energi boost!
Så TACK alla för en underbar helg och ett extra stort tack till den enastående värdinnan som tömde hus och hem på en hel liten familj för vår skull och som så proffsigt styrde upp allt så att det klaffade! Lovely!! ♥
Nu kommer lite mer skapat för Litte Yellow House Kits. Jag har haft dessa bilder liggande länge och nu äntligen kom dom till sin rätt :) Saxen har fått jobba en hel del och sen är det lager och åter lager monterat varvat med papper, blommor, tags och bling ;)
Lite småpillrigt att klippa ut, men jag gillade verkligen resultatet sen av det spröda och sköra från en rosenknopp som möter de stora stenhusens kontraster på fotona. Och för den som varit på Gotland och strosat runt där innanför murarna vet ju att i princip varje husvägg eller fasad pryds av vackra klättrande rosor i olika färger varvat med murgröna.. Godis för både kamera och öga.




Nu stundar barnlek med två små kottar som är lediga från dagis pga planeringsdag ♥ Påtvingad vardagslyx!! :)
Ha en underbar dag allesamman och från mitt innersta inre -TACK för alla fina ord och små spår ni lämnar här :) Jag bloggar för att jag gillar att skriva och att dela saker och ting och bonus är att ibland läsa en värmande rad från er som kikat förbi :) Även DET -vardags lyx! ♥
.:KRAM å finaste måndag till er alla:.

5 kommentarer:

Anki sa...

Vacker var ordet! Inte bara miljön på fotona utan layouten också. Den är helt fantastisk.

Hoppas du och de små får en fin måndag tillsammans!

Liza sa...

Åh så vacker layout!

E sa...

Helt fantastisk!!

Aase sa...

Vilken underbar blogg du har, roligt att läsa det du skriver och underbara layouter dessutom. En mycket inspirerande blogg....
Har ju sett allt du skickade in till Scrapmästaren men hittade din blogg via Gula Huset bloggen idag... TACK! för inspirationen som jag verkligen behövde just nu!

Kram Aase/Ängel60

Chris_P sa...

Wow så himla fin LO!!

01 09 10