fredag 28 januari 2011

.:Grattiskort:.

♥♥♥ FREDAG BLOGGISAR!!! ♥♥♥

Hej allihopa!
Vet ni vad det bästa med just denna fredag är?! :D JAG ÄR FRISK!!! ♥
Första dagen tillbaka på jobbet efter låååång hemmavistelse!
Och så en sak till!! ♥ Jag ska på äventyr ♥ -Mamma äventyr! :)
Bara en massa finisar å ja! Pappor, sambos, äkta män å barn blir hemma!
Berättar mer sen efter helgen ;)

Idag kommer ett kort.
Nova skulle på 5års kalas och jag hade väl kanske minst sagt ett uppdämt pysselbehov ;)
Så tro nu inte att jag vare sig hinner eller orkar lägga ner antalet timmar på alla födelsedagskort till 5 och 6 åringar! Det bara råkade falla sig så att det hade ramlat ner lite nya stämplar i min brevlåda (undrar hur DET gick till?! *fniss*) och pysslet ville uuut!! :)
Så om du är en mams till ett barn som någon av mina barn kommer att kalasa hos i framtiden.. Bli inte ledsen om kortet inte är scrappat (please) Jag vill gärna, har all pysselkraft i världen!! Men tiden räcker sällan till på det här viset ;)

Nu så... Svamlat klart ;) Här kommer kortet:
Inuti kortet finns grattis text och födelsedagsbarnets namn utstansat i finfint Tim Holtz alfabete ♥
Hmm... Nu ska jag nog låta er återgå till det ni höll på med ;) Och faktiskt själv återgå till mitt jobb :) Eller ja... komma iväääg till mitt jobb! ;)
KRAM å fiiin fredag på er! ♥
Å imorrn delar jag liten glad nyhet med er här i bloggen! :) -yeijj!
.:KRAMIS:.

3 kommentarer:

Annette sa...

Fantastiskt kort! Så snyggt med staketet!

E sa...

Åh så snyggt! Härliga färger!

Anna sa...

Underbart kort! Stor liftvaring på det ser ru´!

Vinterkramen Anna

01 09 10