måndag 17 januari 2011

.:Med sydda detaljer:.

Halloj bloggisar! :)
Efter en intensiv helg (minst sagt) så kliar det lite i skapar tarmen igen ;)
Gårdagens kalas med 20st 5åringar iförda maskerad outfits var avrundningen på firandet av vår egen 5åring som pågått sen i torsdags :) Ärligt kan jag ändå säga att dom kunde få fylla år två ggr per år faktiskt! :) Det är liiite för kul att arrangera kalas ;) Jag behöver göra det meeer!! hihi...
Men iaf.. Nu till dagens....
Jag kanske har den bästa mams ;) Å i hennes fönster på jobbet står detta kort.
Det gjorde jag till henne till morsdag förra året. Och nu när jag såg det idag så kom jag å tänka på att det var länge sen jag gjorde nåt 3D-sytt :) Så kanske att jag gör det nu vid nästa scraptillfälle? Ger en kul effekt när det verkligen "poppar upp" från kortet :)
Så varför inte ta till sax, nål å tråd (och lite stoppning) och göra nåt sytt?

Gisses vad pysselsugen jag blidde nu!
Men nu dax för lite lunch ;)
Kram å fiin dag till er alla!
EDIT: beskrivning kommer ikväll! Hittat den ;) lägger in så fort jag hinner hemifrån :) kram

5 kommentarer:

AnnaB sa...

Superduperfint!

Anonym sa...

Men ååååååh!!! Du måste ju beskriva hur du gjort!!! Såååå vackert, vill göra liknande, men hur har du gjort???

LisaVeronica sa...

verkligen fiiint! =)

Kajsan sa...

Tack tjejor!! :)
ska se om jag hittar beskrivningen ;) Återkommer ikväll (hemifrån)
KRAM

Jozebelle sa...

Jag förstår att hon har den i fönstret på sitt jobb, så läckert!

01 09 10