torsdag 13 januari 2011

.:GRATTIS PRINSESSAN:.

Stort Grattis till vår lilla tjej som idag fyller 5!

From idag startar kalasandet och innan helgen är slut (om allt går enligt planerna) så ska det hinnas med tre kalas.. Exakt hur jag tänkte när jag sa okej till inbjudninglistan med 21 barn vet jag inte riktigt ;) Men det kommer att lösa sig finemang! Jag e en rackare på å trolla med knäna ;) Och med hjälp av sambon så kommer det att bli ett alla tiders stor-kalas! *hihi*

En större ommöblering hemma har redan skett och nu ska vi bara fixa sittplatser till 21 glada barn å kanske en kaffesugen förälder eller två ;) Men klarade vi en inflyttningsfest för 100 gäster drygt så ska vi väl klara en litet kalas va?! ;)



Vår lilla lilla flicka... Nu blir hon alldeles stor!! :) Jag minns dagen då hon föddes som om det vore igår... Mycket möda för att få ut henne i behåll.. Men värt varenda sekund :)



Men rysligt fin är hon... Vår lilla flicka *ler*



Så hela dan idag!! GRATTIS ÄLSKADE NOVA!

.:Kram från Mamma:.

6 kommentarer:

Annette sa...

Lilla gumman, så fin hon är! Hälsa och gratta från oss! KRAM

Kajsan sa...

Tack! <3 Det ska jag absolut göra! :D Vi får styra upp en lekdejt sen med tjejerna ;)
KRAM

Sockergrynet sa...

Grattis prinsessan på din dag! <3

Marie sa...

Underbara layouter på en fin tjej. Roligt och minnesvärt med kalas, även om man blir lite "kalasmättad" efteråt.

Karin sa...

Grattis till lillakruttan..... som inte är så liten längre, nästa år blir de skolan :) De du, då e dom stora :)

KRAM hjärtat!!!

ingba sa...

Grattis till din flicka! och vilka underbara layouter. Min lilla flicka fyller också idag, 20 år och jag minns också som om det vore igår när hon föddes.

Kram och lycka till med kalasen.
Ingba

01 09 10