söndag 16 januari 2011

.:mitt i natten:.


Ja... Så sitter man här...mitt i natten, tusen tankar, lite trött men inte redo att låta lördagen vara slut riktigt än ;) Dagen har varit fylld av händelser. Vi har preppat för morgondagens kalas mest hela dan ;) Men sen har även vänskapskretsen utökats med en liten ljuv bebis :) En liten pojke har anlänt och hjärtat vill nästan brista... Liksom ett litet mirakel ♥ Idag har även huset förvandlat sig ;) Det som imorse var ett vardagsrum är nu "lekstudio". Kortfattat: Där det nyss fanns ett matsalsbord och en soffgrupp... Där är nu puffar, en mini restaurang med servering, en Barbie stad och en bilstad :) och eftersom vi hade maskerad även i torsdags så tänkte jag att det blir enkelt till sön. Bara att ta samma outfit ju! Men icke!! *skratt* Både jag och sambon har nya skepnader! -Ja.. Bildbevis kommer ;) Men nu.. Ett varmt bad senare är jag redo att säga gonatt lördag och välkommen inom kort kalasiga söndag :) Även om bilden antyder suriga miner så är så icke fallet! Bara trött å osminkad ;) och eftersom jag bloggar från telefonen så är bild kvaliteten därefter.. Just nu känner jag mig hel. Roliga saker händer just nu ♥Hemma känner jag mig pigg och redo att vara en bra mams. På jobbet rullar det på. Scrappandet för med sig tokroliga projekt (kan snart skvallra lite mer ;)) och det enda jag egentligen väntar på är tränings energin som inte hunnit infinna sig riktigt ännu...
Och nu till en annan grej... Vardaglig med ack så viktig!!
-Ta vara på din dag, din familj och dina vänner!
Jag försöker verkligen att njuta av alla bitar så mkt jag kan, hinner och orkar!
Men HU vad mkt bättre jag mår då ju! En spontan kväll med mitt hjärta, en kväll med en vän eller en vanlig vardagkväll med barnen och bara till fullo njuta av mitt sällskap ♥
DET... Det är en lyx man borde ta mer på allvar :) Eller vad jag egentligen menar är att man mer närvarande ska försöka vara "där" just då ;)
Jaja.. Nu ska jag iaf ta mitt trötta jag och bädda ner mig för ett par timmars god sömn innan en ny dag gryr :)
Kram till er alla!
Grattis Marit till bebisen och tack alla fina för allt!
Natti natti från mig via min iPhone ;)

Inga kommentarer:

01 09 10