lördag 29 januari 2011

♥ Gästar hos fint Gult hus ♥

Rara Marie frågade mig för ett tag sen om jag ville gästa hos henne :) Och det är ju såklart super skoj! I hennes blogg Little Yellow House Kits finns nu mina alster under februari månad ♥
Jag har aldrig kommit mig för att regelbundet köpa färdiga kit! Men klart!! Är dom välkomponerade som dessa så får jag nog helt klart tänka om! Jag tror kanske inte att Marie visste att min favorit färg all time är just blå, men vilken fullträff! Nog för att jag gillar annat med, men blå har alltid varit bas för mina favoriter ända sen jag var liten. Så att skapa med detta kit var en fröjd! Och vet ni vad? Jag sa ju att helgen bjuder på lite äventyr... ;) Om ni kikar in i hennes blogg så finns där alster från ett par av de raringarna jag i skrivande stund har omkring mig... Lustigt sammanträffande minst sagt! hihi...
Sydde en blomma direkt på LO'n! hihi... Första gången med just denna sorten! TUR att det gick vägen! ;) *skratt* Åsså har Tim Holtz saxen fått jobba lite... Vad skulle jag på påfågeln å göra?! Massa massa små detaljer! -Och näe... Iofs inget ovanligt när det gäller mig ;)

Bilden är från i somras... Hela ansiktet fullt av fräknar och i full färd med att vaka över barnen som badar...
Nu när ni kanske listat ut mitt sällskap så försår ni säkert att det är dags för mig att återgå till sysslorna ;) Varenda minut räknas! ;)
Kram å ha en riktigt fin helg!!
.:Karin:.

2 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Nä jag visste inte att blått var din favoritfärg... Min med! Så glad att du skapar så vacker av det jag plockat ihop!

Storstadslivet efter 40 sa...

Vilka underbara ting du gör. Tänk om man kunde vara lika flink med saxen =)

01 09 10