måndag 24 januari 2011

.:Bus fångat på bild:.

Ibland bara fastnar dom på bild sådär ”mitt i prick”! Just det där lilla, korta ögonblicket som man så gärna vill fånga just där, just då… Så här kommer bus barnen i form av en layout ;)




Vi har fortfarande sjukstuga "el grande" här hemma... Men nån gång måste det ju ta slut! ;) Eller hur! Det är helt GALET vad den här bacillen sitter i!! Min hosta rotar sig nånstans ner åt knäna till?! Och dessutom tål jag inte slemlösande hostmedicin! Så det är bara att stå ut ;) Men det ska nog liiite mer till för å knäcka mig den här gången! ;) Än sålänge har jag saker att sysselsätta min små tappra med och energin räcker iaf till lugna saker :)
Till helgen är jag frisk! Så ÄR det bara!! ♥
Nu pyssel med kids! :)
Må gott, skydda er från baciller ;) och ha en fiiin dag! ♥
.:KRAM:.


5 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Den är underbar som vanligt, gumman! Krya på dig! ♥

Liza sa...

Mycket vackert! =)

Krya på er!

sara_80 sa...

Helt underbar! Vackra färger och jag kan inte sluta titta på den :).
/Sara

Karin sa...

Hej hjärtat

Så fin så fin så fin!!! som alltid :)

Jag saknar dig så mycke, kan vi inte träffas nån da???

Jag har börjat med pulver nu... eller för 3v sen, har gått ner 6kg!

Ja e också sjuk, sjukt sjuk!! Vart bor allt snor annars???

Kram på dig!

Karin sa...

Hej hjärtat

Så fin så fin så fin!!! som alltid :)

Jag saknar dig så mycke, kan vi inte träffas nån da???

Jag har börjat med pulver nu... eller för 3v sen, har gått ner 6kg!

Ja e också sjuk, sjukt sjuk!! Vart bor allt snor annars???

Kram på dig!

01 09 10