onsdag 19 januari 2011

.:Favoritlayouter från 2010:.

Halloj bloggisar!
Idag är det en bättre dag! :)
Jag klarade min dag fint igår trots all oro och allt jag trodde jag behövde bära med mig... Slutresultatet blev en känsla av frid. Jag klarade av mina demoner och klev ut på andra sidan med både heder och tron på mig själv i behåll ;) Så dax å rocka vidare! :D

Följande tänker jag ta med mig till framtiden:
Att möta min rädsla gör mig starkare
Idag är jag för mig en bättre peron (gladare och tryggare) och det som jag trott bekymrat mig eller påverkat mig sen tidigare har jag lättare att se med klar blick för vad det egentligen är... (dvs. inga större problem)
Och slutligen: varför oroa sig innan?! Det är ofantligt onödigt! :)
Sen säger jag inte att det är så för alla!! Alla är olika och alla tolkar saker olika och det måste ju få vara så ;) Utan dessa ord är riktade till mig... och mitt liv... :)

Nu till dagens.... Mina favoriter från 2010... Här kommer dom:










Det var det från mig idag :)
Kram och tack för att ni kikat förbi!
.:STOR KRAM:.

5 kommentarer:

Annette sa...

De är underbara allihop, konstverk... Skall bli spännande att se vad du kommer att skapa under detta år! Kanske ett nytt stämpelmotiv..?

Kram!

ingba sa...

Underbara, fantastiska, superlativen räcker inte till. Tack för allt ögongodis du skapar.

kramar Ingba

Sockergrynet sa...

Dina layouter är som små konstverk, var och en för sig!!

Skönt att du hade en bra dag idag!! Jag med faktiskt!!

kram <3

Ulrika aka LillBlomman sa...

Fantastiska, underbara....heeeelt breathtaking!!!! Så mycket Karin och i en härlig färgskala!!! Skönt med en bättre dag! Själv har jag en skiiiitdag på väg. Nästa torsdag skalljag göra det värsta i mina mardrömmar!!! Efter kommer det förhoppningsvis kännas skönt! Kramar!

E sa...

Helt fantastiska LOs, går ju inte sluta titta på alla detaljer...

01 09 10