fredag 21 januari 2011

.:Blandade Favoriter:.

Hej fina bloggisar ♥
Skriver till er idag från sjuksuga AB och våndas i stort över de planer som troligtvis kommer att gå i stöpet pga mitt klena och smått bleka tillstånd.. *större suck*För att bara förklara så ska jag kortfattat beskriva hegens händelser som de såg ut innan bacillerna anföll....
Detta skulle ha hänt under en och samma helg:
Middag med vänner, scrapdejt med vin å övernattning, släktträff med övernattning, barnkalas...
Jag vet.. Mycket planer för en och samma helg.. Men med lite kloning ;) och fördelning så löste vi detta galant! Men nu... Nja... Inte liiika galant! *morr*
Men... Livet kommer ju såklart inte att gå under för det! :) Och nu lägger vi det lite åt sidan å fokuserar på roligare saker! -Scrappade saker! :)
Idag har jag plockat ut lite blandade favoriter från 2010 bland kort och altrat ♥
Och här kommer mina personliga favoriter:





Nu dax att kurera lite å fnula på hur jag ska lösa den här helgen :)
Kram på er och fiiin fredag allesammans! ♥♥♥
.:Kram Karin:.

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Finns bara ett att säga:
DU ÄR B Ä S T !!!!!

Karin sa...

KRYA PÅ DIG hjärtat!
Skickar en massa stärkande kramar till dig!!

kram

Mia KL sa...

WOW vad snygga saker du har gjort. Hit ska jag återkomma fler gånger och spana.

Malin ~ Lillpiga sa...

Och två av korten bor hemma hos mig på Slottet! :) Så galet snygga!!

01 09 10