söndag 16 januari 2011

.:Familjen:.

Idag eb LO med vårt sedvanliga ”familjefoto”. Vi tar ett varje år och jag är SÅ glad att det blir av. Det är nog enda gången som vi alla fastnar på bild vid ett och samma tillfälle. (å ser rätt normala ut ;)) Och hör och häpna… -Ingen gnäller!! *skratt* Alla sätter sig snällt i trappan och inväntar att ”årets foto” skall tas. Och såhär blev min LO:

För att symbolisera familjen valde jag ett papper med ett träd på. Livets grenar…
Och sen har jag stansat staket och sköldar för att åter igen leka med symboliken att ”skydda familjen"…



Slutligen lite glitter stickles och lite bling...
Ha nu en riktigt skön söndag och när stressen knackar på dörrn... Tänk då på: Kalas med drygt 20 barn, maskerad, lekar, galna upptåg, tävling, fyra tårtor, lunch och två vuxna som ränner runt å styr upp! *skratt* (antagligen lite lagom svettiga å stirriga... hihi)
Det e vi de...
Kram å ses imorrn...

3 kommentarer:

Katja sa...

Jag älskar verkligen alla dina kreationer, du gör så otroligt fina grejer! :) Gör du mycket blommor själv eller köper du? Var köper du det mesta av dina papper och dekorationer? Vore kul att få tips, jag gillar verkligen dina färgkombinationer också. Kram Katja.

Marie/Mison sa...

Vilken superbra ide! Det ska jag försöka komma ihåg till nästa gång vi träffas alla. Max fyller ju år den 31 så då kanske! Layouten är helt förstummande vacker!

Anja´s kortkreasjoner sa...

Oi så mye lekkert :) Måtte legge deg til på blogglisten min! Fantastiske kreasjoner du lager
Klem, Anja

01 09 10