torsdag 11 april 2013

.:Two of a kind:.

Ibland förundras jag över mig själv?! *skratt*
Ända sen barnsben har jag funkat såhär: Säg till mig att jag inte får, inte kan/klarar av nåt...
Då kickar nån skev gen in och jag gör precis allt för att göra det! (förr eller senare)
-Den där orkar du aldrig bära upp själv! -Det gör jag VISST det!
-Det GÅR inte att göra så! -Ska vi slå vad?!
-Men så kan du ju inte göra! -Men det gjorde jag just! ;)
-Man KAN inte måla bilen för att man ska på semester! -Johooo! Och det va skit kul btw!
Och såhär har det alltid varit! Men på senaste tiden har ingen direkt utmanat mig på det viset och det tycks verka som om jag saknar det! hihi... Tex... När jag stod och packade mina scrapgrejer inför eventet i helgen som var, så insåg jag att jag har på tok för mkt saker som jag bara "måste" ha med mig! ;) Efter många rundor av omstuvning och fixande så var allt på plats! Fulla väskor och rätt tomt i pysselrummet! Då kom den! -Idén... (suck)
På insidan av huvet kvittrar den lilla rösten: -Undrar om jag kan göra ett kort utan att ha mina vanliga grejer? -Challenge Exepted! Och en halvtimme senare så var det klart! glömde dock att fota det innan jag gav bort det på eventet ;) Sorry! Ska se om jag kan få fram en bild sen av personen som fick det ;) 
Men i alla fall... Precis innan jag packade ner mina grejer så hände nåt liknande. Jag kom på att jag ju troligtvis kunde göra två kort samtidigt! Liksom parallellt... -Challenge Exepted! ;)
Å japp! Det gick!
Å nu på eventet... -Undrar om jag kan göra TRE kort samtidigt?! AhAA! -Challenge Exepted!
(men seriöst?! vad är det för FEL på mig?! Vet ni hur rörigt det blev på mitt bord när jag nu skulle matcha papper och dekorationer till tre olika motiv?! Vissa idéer borde man bara låta passera! suck...)
Men... Tre kort blev det. Och här kommer två av dem:


 Godbiten på bilden är en stämpel från Lili of the valley

Tyckte nog allt att nummer två ville ha lite mer färg ;)
Have a fairy nice day! ;)
hihi
.:Kram Karin:.
 

5 kommentarer:

Ina sa...

Så bra ideer kan man väl inte bara låta passera! Önskar att jag var lite mer som du. Tänk så mycket gränser som man då lyckas tänja på. Och så fick du ju tre snygga kort på samma gång

Malin ~ Lillpiga sa...

Undrar om du kan göra en layout helt utan blommor och inga mönstrade papper? I dare you.... :P

Kajsan sa...

HaHAAA! -Challenge Exepted! :D You're ON! Klart det går!! Haha! Roligt! Tack för utmaningen! Kram

Sinikka sa...

Två fina kort giller hur du färglagd vingerna.
Sinikka ;-)

Titti sa...

Ditt kort är så snyggt. Önskar dig en trevlig helg.Kram Titti

01 09 10