onsdag 27 februari 2013

.:You are the wind beneath my wings:.

En tillbakablick... Det finns människor som berör och som finns där utan att göra så speciellt mycket väsen av sig... Men man får inte glömma dem bara för att dom är "självklara"... Först ut på den listan är självklart mitt hjärta... Min livskamrat... Andreas ♥
Och i mitt hjärta finns såklart alltid min familj! (här saknas en kär bror... Men i mitt hjärta är han alltid med!)
 
 Och ännu ett alster med en vän nära mitt hjärta...
 Och utan vare sig skrupler eller ågren så är jag min egen vän numera... Utan mig är jag till ingen nytta alls! Så lika bra att inse det och göra det bästa av allt! ;)
 Min fantastiska barndomsvän... Hon gör det jag drömmer om... Följer sitt hjärta, sin dröm, sitt inre... Jag beundrar henne så för hennes mod, styrka och godhet! ♥ Hon har för alltid en plats i mitt hjärta...
 Och så har vi raraste Emma... Med familjen i fokus, vännerna i hjärtat och familjen så alldeles nära intill... Jag kan inte annat än beundra henne... ♥
Men dagen är LÅNGT ifrån slut! ;) Idag kommer det att landa två inlägg till här i bloggen... Så "stay tuned" ;) Det kommer mera! ♥
Kram till er alla sålänge och glöm inte att ta hand om varandra!
.:Kram Karin:.
 

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ähhh jag vet inte vad jag ska skriva? Så galet fint allting! Faan vad bra du är vännen! Kram!

01 09 10