måndag 25 februari 2013

.:Vänskap i Fokus:.

Hej igen och hjärtligt välkommen Måndag! ♥
Ny vecka, nya äventyr... Nya händelser!
Först ut denna vecka är den vackra Åsa ♥
Åsa kom in i mitt liv när det som mest behövdes... Men det är så det är! Vänner som är menade att korsa vår väg gör det liksom i "rätt" tid. För vore det inte så, då hade jag inte öppnat mitt hjärta på det sätt som krävdes för att släppa in vänskapen på djupet. Men nu var det så... Nu finns hon där... Och vänskapen mellan oss och familjerna vårdar jag med allra största försiktighet. Den är värd att pysslas om föralltid.. Så idag... En hyllning till vänskapen och kärleken ♥
Med värme i hjärtat och glädje i själen vill jag nu önska Er en fin måndag och en förhoppningsvis underbar start på en vecka fylld av vänskap, kärlek, glädje och skratt!
Denna layout deltar jag med i Inkidos utmaning :)
.:Stor kram från mig /Karin ~ Kajsan:.

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Underbart vacker layout Karin på två vackra vänner! Kram!

Chris_P sa...

Mycket snyggt!! Härliga färger!

Marie sa...

Fantastiskt harmonisk och smakfull layout.
Tittar och njuter!
Kram!

01 09 10