söndag 24 februari 2013

.:Lilla söta:.

Den sitter i huvet och nu kommer jag trol smitta Er med med den gamla intjatade slagdängan "lilla söta fröken fräken... ifrån Fryken" Ända sen jag satte rubriken har jag nynnat inne i mitt huvud på denna envist käcka melodi! *skratt* Fast.... Det finns ju klart värre saker i världen ;) Så okej då! Men allvarligt! Vad hände? Jag gillar ju inte gult!!! Men jag fick ett infall! En "jag MÅSTE" känsla! Vitt, turkost och GULT?! Och galet och näst intill tragiskt! -Jag gillar det! hihi... Så återigen... Något jag trott, bedyrat och envist hållit fast vid går nu åt skogen! Att säga nu att jag inte gillar gult vore ju att ljuga! ;) MEN!! Allra mest fundersamt: Hur kommer det sig att jag hade allt det där gula i min ägo?! Det är nåt SKUMT i görningen här... ;) Snart börjar jag väl scrappa med lila också? å Orange?! haha... mnja... Det lär nog dröja iaf! :) Här kommer iaf layouten...   

 Och vad ÄR det egentligen som gör att jag är så FASLIGT förtjust i prickigt?
Tack för titten och hjärtans välkommen åter ♥ Ha en fortsatt trevlig söndag och var kram från mig!
/Karin ~Kajsan

2 kommentarer:

Anna sa...

Den är ljuvlig Karin!

Gult är inte fult och orangea är en underbar färg. Lila där emot kan ta och försvinna... ;O)

Vinterkramen Anna

Katja/MezzaNotte sa...

Turkost och gult e bara för snyggt som konbo, det ger en härlig och somrig känsla. Du blev jag själv sugen på att skapa i dessa färger.. Instämmer med prickigt, bara så sött! Varifrån kommer ditt prickiga papper? Kram Katja

01 09 10