fredag 15 mars 2013

.:Veckans kanske mest otippade:.

Javisst! En färgkombination jag ALDRIG skulle ha satt ihop i förväg!
Blått, turkost, gult, brunt, grönt, vitt och beige. Hade nån gett mig den utmaningnen hade jag nog rynkat på näsan både en och två gånger! ;) Men man ska tydligen aldrig säga aldrig!
 
Även detta kort som ett i raden av kort utan "titel"... Jag har kommit på att så fort jag gör ett "ospecificerat kort" och sätter dit ett grattis eller tex kram... Så passar det inte sen när jag väl vill skicka det vidare! ;) Och egentligen.. Vem har sagt att ett kort måste ha en given titel innan det blivit tillägnat en ny ägare?! Ännu mer speciellt egentligen att kunna sätta sista "touchen" när det är dags! :) Så blir det verkligen personligt ♥ Tidigare (innan kortmakarbacillen anföll mig) så gjorde jag alltid varje kort just när jag skulle ha det.. Och då är det ju lätt att sätta sin text direkt. Men nu... När korten tillverkas "bara för att" så känns det bara lite konstigt att inte göra kortet helt "färdigt" ;)  
Men fredag go vänner!! ♥ Fredagsmyset hos oss har gått över till "Fredags Lyx" :D Det känns liksom liiiite bättre så! ;) Och sedvanligt och till barnens stora glädje bjuder kvällen på tacos, glass och Gladiatorerna! hihi... Kan man bli mer Svensson? *skratt* Extra speciellt är det ju att två av Gladiatorerna går på favvogymmet här i byn ;) Barnen blir lika lyckliga varje gång dom syns i rutan! ;) Lilleman hemma längtar hela veckan efter dessa Gladiatorer! Och varannan gång lyckas han inte hålla sig vaken längre än att han precis hinner se introt! hihi... Tur att det går i repris på söndagar ;)
 
Härlig fredag till er alla och med hopp om att det blir en fin start på helgen ♥
♥.:Kram Karin:.♥ 

1 kommentar:

scrapparewa sa...

Shit!!!! Vad snyggt!! Jättehärliga färger tycker jag och jisses vad fint du färglägger!
Låter som en härlig lyxfredag!
Trevlig fortsättning på helgen!
Kram!

01 09 10