måndag 25 mars 2013

.:Special:.

Hej,
Ibland bara fastnar den... Den där minen som säger mer än 1000 ord...
Trots en sorgsen blick så kan jag inte låta bli att älska fotot! Han är en liten tänkare...
Har så många funderingar och i det lilla hjärtat ryms så mycket kärlek så att man blir förvånad ♥
Jag kan ärligt erkänna att jag gärna behåller lillkotten så här ett tag. Älskar att lyssna till hans förklaringar och små udda påståenden om "hur det faktiskt egentligen är"... Underbart!
Snart är han stor och kommer troligtvis att dela allt mindre med sin mamma... Å ja! Jag kommer troligtvis att vara den absolut "jobbigaste mamman i världen" som envist kommer att fortsätta fråga om allt och inget! ;)
*Leon mitt hjärta*
Kram till er alla denna fina måndag och njut av stunden! Den kommer ju inte tillbaka ;)
Kram Karin

1 kommentar:

Sinikka sa...

så fint du har skrivit om sonen din. En mycket fin LO. Giller dom brads du har använd
Sinikka ;-)

01 09 10