lördag 23 mars 2013

.:My Sunshine:.

Jo.. Dom är ALLTID såhär!! Kärleksfulla, leendes och glada! *skratt*
-I wish! Men ibland härnder det! Och har man tur kan man tom fånga det på bild!
Nästa gång (vis av erfarenhet) ska jag införa begreppet mutor! ;)
(dom kommer att tacka mig sen när dom blir äldre för alla kort! Hoppas jag iaf)
Här är min tolkning av månadens skiss hos Pappersbiten :)
Marie (aka Sockergrynet) som ritat skissen har en förmåga att göra rena och "enkla" skisser som i mina ögon passar alla! ♥ Sen är det ju upp till var och en och krångla tilldet eller inte ;)
Jag älskade denna skiss! Den gav mig flera olika idéer redan innan jag landat vid pysselbordet! Det måste väl klassas som ganska inspirerande?! 
 I den lilla metallramen har jag lossat på den genomskinliga plasten och pillat loss orginalmotivet för att sen ersätta det med en bit matchande papper ;) Och för att få den genomskinliga plasten att fästa igen och även sitta kvar ;) så la jag ett tunnt lager med 3D lack (Ranger -glossy accents)



Nu lördag go vänner ;) Hoppas att ni alla håller Er friska och får njuta av helgen!
.:KRAM KARIN:.

Inga kommentarer:

01 09 10