fredag 8 mars 2013

.:Grattis fina Nina:.

Idag (torsdag) fyller min vän Nina år! ♥
Så imorse smet jag lite tidigare och åkte hem till henne och la detta kort i hennes brevlåda :)
Hon är en underbar människa och jag beundrar hennes glädje och hennes humor!
Som Ni kaske redan förstått... Humor är en av mina hörnstenar  här i livet ;)
Jag älskar att skratta! Jag älskar att se andra skratta! Och Nina har det mest glada skratt och hon får även mig att skratta och le så fort hon och jag möts...  Jag är imponerad över hennes förmåga att ha båda fötterna på jorden å med tårna i sanden ;) Samtidigt som hon har sjuttifjorton järn i elden! :)
Kvinna, mamma, partner och vän! ♥
Så i en liten låda imorse hamnade detta kort:
våra vägar möttes via våra barn...
Och utan att dom har den minsta aning så har som bara genom att finnas skapat en ljuvlig ny vänskap bara genom att finnas till ♥ the world works in mysterious ways ;)
Så grattis finaste Nina på din dag!
Hjärtliga kramar från mig till dig ♥
.:Kram Karin:.


1 kommentar:

Kicki sa...

Supersnygg! Gillar allt med kortet, särskilt de glada färgerna!! :)

Kram Kicki

01 09 10