tisdag 12 mars 2013

.:Tutorial Lilla Huset:.

Halloj!
Efter lite fix har jag äntligen fått till dom... MEN... jag lyckas inte få in pdf'erna i bloggen?! *morr* (hade inte klurat på det...)
Jag ska botanisera i det där, men just nu ska det gräddas våfflor och ja... Ni vet... Stulandet vet inga gränser *skratt* så jag lägger upp dem som bilder nu i alla fall. Jag har sparat ner dem i A4 storlek.. Så om man sparar varje bild och sen klistrar in dem i word så går det prima ballerina att skriva ut! :) Se till att varje bild fyller ditt A4 ark bara ;)
 
Här kommer i alla fall bilder på husdelarna och längre ner finns en beskrivning.
Hoppas ni gör många fina små hus! ♥
 
 



Eftersom sonen skvallrat på dagis så sitter nu ett gäng förväntansfulla fröknar och väntar på denna också ;) Så nu kommer mallen definitivt att komma till användning ♥
Själv kommer jag ladda med en omgång små hus till årets påskpyssel :) Lika roligt som att måla ägg ju! Så varför inte göra lite av varje som påsklovsaktivitet?  
.:Kram Karin:.

4 kommentarer:

Ciza Patricia sa...

Tack för att du delar med dig av mallen. Det uppskattas jättemycket! :)

Ditt hus blev otroligt vackert.:)
Kram

frubards pysselkök sa...

1000 tack för att du är så snäll och delar med dej av mallen! Den är sparad och nog ska jag ge mej på den...

Glömde ju säga att ditt hus blev superläckert!!!

// Kristina

Katja/MezzaNotte sa...

oh, så gulligt hus...Jag bara gillar hur mjuka och milda färger du använder!

Kottens corner sa...

Åh så fint! Det måste jag testa. :)Tack!

01 09 10