måndag 4 mars 2013

.:I am ready:.

Nytt år, nya möjligheter, nya drömmar, fler lärdommar...
Året 2013 ser jag fram emot! 2012 lägger jag bakom mig, stryker ett streck över och sorterar in där det hör hemma... Väl begravet med andra ord ;)
Många har valt "sitt ord" för i år. Ordet som ska symbolisera och sätta prägel på det nya året...
Jag har inte hittat mitt ord ännu, men när jag gör det så lovar jag att berätta.
Jag tvekade länge och väl innan jag la upp denna i bloggen... Den är så utlämnande på nåt sätt... Och känner man inte mig så kan den kännas kanske både väl tuff och rent av kaxig... Och det är inte alls tanken.. Tanken är att den ska ge mig en spark där bak, tuffa till mig lite och lära mig att stå med rak rygg och våga vara den jag är... Ta för mig av 2013 helt enkelt.
 
Saker händer och livet blir inte alltid som man trott eller hoppats.. Men det behöver inte alltid vara negativt! Allt vi upplever och går igenom ger oss lärdom och erfarenhet. Det är livets skola. Och kommer man väl ut på andra sidan så har man troligtvis lärt sig nåt om livet och om sig själv på vägen. Jag har väldigt många att tacka för väldigt mycket... Och utan min familj och mina vänner så hade jag inte varit där jag är idag. Vägen tillbaka är lång, tuff och utmanande! Men jag VET att jag fixar det! Så nu laddar jag sakta men säkert om för ett år fyllt av mer glädje, fler skratt och mer vakenhet. 2013....-Bring it! Jag är redo!


Skissen för denna layout hittade jag hos Scrap-Perra som har haft sportlovstävlingar. Riktigt roliga och utmanade tävlingar som gjorde att man fick gnugga geniknölarna lite extra ;)
Sånt uppskattas!
Nu dags för en ny vecka... Kanske är det här den där veckan då jag äntligen kommer igång med mitt 2013? ;) Det skulle liksom kunna vara dags nu! Och så måste jag ju leta rätt på mitt ord! Har Ni några ord? Eller vilket ord skulle du välja om du inte redan gjort det?
.:Kram Karin:.

3 kommentarer:

Sockergrynet sa...

En läcker layout med underbar bild på dig! Snyggt!

webmosterhelene sa...

Ååååh, så fantastiskt läcker den är!!! Älskar den!

Kram
/Helene

Kajsan sa...

Tack snällaste ni!! ♥ Vad glad jag blir! KRAM ♥

01 09 10