söndag 31 mars 2013

.:Summer Splash:.

Gokväll där ute ♥
Åter har vi landat hemma igen efter en fantastisk Påsk i fjällen.
Jag har ärligt talat aldrig haft sån enorm tur med vädret! Å hela veckan dessutom?!
Klarblått, vindstilla och perfekt före i backarna... Känns underbart att ha fått uppleva en sån vecka tillsammans med min familj.
 
Även om det känns bra borta så finns det ju nästan inget som är så skönt som att komma hem.
Men... Denna gång var det en liten detalj som var annorlunda ;)
Vi kom hem, fixade mat till barnen, jag packade upp i faslig fart (hör INTE till vanligheterna ;))
Och gissa vart jag nu hamnade? *skratt* I pysselrummet!!
-Pysselrummet: -I've missed you! ♥ hihi...
Så det här blir ett alldeles extra inlägg idag.
En layout gjord efter månadens utmaning hos Scrapgalen.
Dessa bilder tog jag våren/försommaren 2010. Första plaskandet för små instängda vinterfötter en eftermiddag nere på stranden...

Materialet är istort sett papper från Pion Design och sen blommor och blad från Prima.
Här kommer skissen jag gjort layouten efter:
 
klicka på skissen för att komma till utmaningsinlägget ;)
 
Nu åter till andra sidan av pysselrummet... Skaparsidan ;)
Må gott där ute och hoppas att ni alla har haft en riktigt fin Påsk ♥
.:KRAM KARIN:.
 

2 kommentarer:

scrapparewa sa...

En underbar LO! Man bara längtar ännu mer efter värmen när man ser den! Härligt det låter med en sån skön vecka med familjen, skrattade lite för mig själv när jag läste att du hade saknat ditt pysselrum.. men det är väl såna vi är!
Kram!

Lotta sa...

Åh vilken härlig LO! kram Lotta

01 09 10