onsdag 27 mars 2013

.:A little fairy dust:.

Hej! :)
Jag hittade en jättefin beskrivning på hur man kan göra sina egna gardenior (de två blommorna på kortet) Jag har inte helt fått in snitsedn än men övning ger färdighet heter det ju. Jag gjorde flera på en layout nyss oxå eftersom jag gärna ville ha blommorna i samma färg/ton som resten av layouten. När jag får in snitsen lite bättre så ska jag försöka lägga en beskrivning i bloggen på dessa och lite andra blommor ;) Man kan ju göra en hel del egna både med och utan stansar. Så har man bara tillgång till sax, papper och lim så kan man göra massor!   
Även denna stämpel har jag färglagt med akvareller... Jag har funderat länge på om jag ska införskaffa tex copics eller distressmarkers... Men jag faller hela tiden tillbaka till min lilla låda med färger och trivs rätt bra med dem. Så än sålänge vinner lådan över pennorna ;)  
 
Idag lillördag igen och vi har nått ännu en mitt på en ny vecka!
Snart stundar helg igen och vem vet... Kanske blir det tacos på fredag?! Underligare saker har ju hänt ;) *skratt*
Ha en underbar dag och en fin kväll!
.:Kram Karin:.

1 kommentar:

Sinikka sa...

Vilket söt kort och blommorna blev fina. Jag gör aldrig egna blommor.
Fint färglagd, trodde att jag skulle fastna för copics.....men har mycket svårt för dom.
Sinikka :-)

01 09 10