onsdag 5 december 2012

.:Se mig:.

För en tid sedan så tolkade jag månadens skiss hos Lillblomman. Skissen den månaden tilltalade mig verkligen! Visste Ni att hon skapar varje skiss till sina månadsutmaningar med syftet att nå den tänkta inspiratören? Vilken enorm talang! Personligen kan jag säga att hon träffade mig mitt i prick! Skissen var som gjord för mig! Som jag tidigare skrivit om så har mitt liv varit lite upp och ner ett tag... Och när jag fick denna skiss i min hand så kände jag: layout utan foto! Mitt sätt att säga: Se MIG! Inte mitt yttre.... Inte yta eller bild.... Utan mitt inre. Det och den jag är under ytan.
Just då var det viktigare än nånsin! Och jag hoppas att layouten kan inspirera trots att den är "utan foto"... Den är skapad i "mina färger", efter min personlighet men utan foto...
Så här blev den:
 Det finns en flik att dra ut... Och där finns denna text:
Jag känner idag att texten talar ett språk jag helst vill hålla för mig själv... Men jag har valt att lägga ut den här av flera skäl. Ett av skälen är "helandet". Och det i sig räcker... Jag väljer att visa den sköra delen i hopp om att den stannar kvar i det förflutna ♥ Jag väljer ifdag ärligheten. Och min förhoppning är att det kanske hjälper någon annan där ute? Fortfarande så la jag min själ i layouten och därför får den således en plats i bloggen ;)
 
Lite närbilder:

Tack Ullis för förtroendet Du gav mig ♥ Jag känner mig hedrad att Du skapat en skiss åt mig och det värmer mitt hjärta att Du ville ha mig som inspiratör i din blogg :) Tack fina Du!

Med tanke på att skissen verkligen tilltalade mig... Så blev det två alster till månadens skiss...
Så snart kommer en till ;)
Kram å finaste onsdagen till Er alla! ♥
(kommer ytterligare inlägg i em ;) så hjärtans välkommen åter för den som vill ♥)

Inga kommentarer:

01 09 10