fredag 14 december 2012

.:Julkort nr 3:.

 

Söta små ugglor... Jag har fortfarande inte tröttnat på dem! ♥

I förvirringen försvann julkort nummer tre?! *skratt* Låg där klart att publiceras, men föll bort på vägen ;) Här kommer det iallafall:
 
Vissa stämplar man jag har längtade jag så mkt efter innan jag hittade dem... Så när de väl finns här hemma så blir dom liksom små favoriter! Dessa funkar i princip till allt! Och denna gång till ett Julkort ♥
 
Nu blir det sedvanligt fredagslyx med tacos och fredagsglass :)
Fredagstacos verkar vara ett vedertaget koncept runt om i vårt avlånga land!
Hos oss har det varit lite pyssel att få till det så att alla är nöjda... Men nu verkar vi ha hittat ingredienser så att hela familjen tycker att det är en god och trevlig middag ;)
♥ Kram på Er och ha en riktigt trevlig helg där ute i ett kallt vinterland ♥

5 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Åh,vilket supergulligt kort, älskar den stämpeln =)
Blått är en fin färg att scrappa i, fin ton på hela kortet!!
Ja, tacos är vanligt förekommande under helger =) Här blev det nachos idag!
Kram Iffa

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jätteläckert! Är oxå förtjust i ugglor, så detta julkortet passade mig. Kul m lite andra färger än de traditionella julfärgerna.
Kram Pillan

Växelhäxan från norrland sa...

Så söta!

Anneli sa...

Såååå söta ugglor..så fint du har färglagt dem.

Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
Ha en skön julhelg!!!!
Kram Anneli

Anna sa...

Urfint julkort!

Vinterkramen Anna

01 09 10