torsdag 16 december 2010

.:Julkalender lucka 3:.

Det börjar ju bli hög tid att få iväg dom där sista julkorten! ;)
Så idag tänkte jag bjuda på en "snabb" skiss. Och såhär ser den ut:
Och nästan på sekunden så tog det 17 minuter från det att jag började plocka fram spillpapper tills dess att kortet var klart och allt åter var undanplockat ;) (då hann jag fota med...) Och såhär blev mitt kort:
Snabb beskrivning:1. Ta fram lite "juliga" spillpapper
2. skär till dina bitar och välj motiv
(i mitt fall hade jag färdigritade motiv, men man kan ju lika väl stämpla en text eller tex klippa ut ett motiv från ett mönstrat papper etc)
3. lite verktyg... sax, 3D kuddar och pearlmaker :)
♥ Klart å färdigt ♥
Hoppas Ni får en riktigt fin dag och ta det försiktigt där ute idag! Dom säger visst att det ska komma både snö å blåsväder... Egentligen gillar jag båda delarna... Men har man delar av familjen uppe i luften så känns det aningens oroligt faktiskt. Men jag litar på att dom vet vad dom gör ;)
.:KRAM PÅ ER:.

Inga kommentarer:

01 09 10