fredag 17 december 2010

.:Julkalendern lucka 4:.

Har inte glömt!! ;) Bara lite sen i svängen...
Idag är en sån där bakåfram dag! Allt tar liite längre tid och kan det krånglas så GÖR det det! Men sura minen glömde jag hemma (tillsammans med handväskan) Så vi kör på! :)
Idag är det ju fredag och flera av er (oss..) kommer att varva ner, ha lite mys och välkomna helgen!

Så idag kommer en rad olika små tips med div blandat innehåll...

Snaxiga tips:
*Prova att värma chipsen i micron! Rätt gott faktiskt! (så gör man ofta i USA)
*Gör knäck i micron, häll ut på smörpapper på en plåt, låt svalna, skär i bitar. (enkelt snabbt å sååå gott!)

Helgpysseltips:
*"stämpla på ljus" -det ska jag ta mig för! :) HÄR finns en toppen länk till hur man gör.

Nu lunch :)

Och när jag kommer hem tänkte jag ladda upp ytterkigare en liten grej ;)

Ha en underbar fredag bloggisar!
.:STOR KRAM:.

1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Ååååh, vad jag blev sugen på varma chips nu då!! :o

Tyvärr har man insnöad bil och en sjuk Kajsa att ta hand om, så jag får nog hålla mig... ;)

*kraaam*

PS. Jag VAKTAR mina blommor noga, men du får gärna komma och dregla så kan jag visa var du också kan beställa... ;) DS.

01 09 10