onsdag 30 mars 2011

.:Underbar Onsdag 4:.

Hej Bloggisar! ♥ Ny vecka, ny onsdag, ny utmaning! :) Denna vecka tänkte jag såhär... Jag har gjort en skiss.. Twist: Den som vinner denna veckan får välja tema för nästa veckas tävling! Förklaring: 1. Man kan välja ett tema som antingen passar en själv eller är en utmaning etc.. 2. Vinsten nästa vecka blir dubbel storlek eftersom veckans vinst läggs till då. Så nu gäller det att tänka till på veckans alster så att det blir en vinnare och sen fundera på vad som kan tänkas vara smart inför nästa vecka... (denna veckan kommer bidragen att röstas fram) Länka som vanligt i kommentarstråden till ditt alster och sen när vinnare meddelas kommer jag att be om mail med riktlinjer och önskemål för kommande veckas tävling! Så nu till veckans riktlinjer: 1. Inspireras av skissen... 2. Vänd, vrid eller spegelvänd men låt det synas att skissen ligger till grund ;) 3. Använd kladd... Kan vara tex; doodlat, akryl, mist, distress, stickles eller liknande. 4. Text på två ställen... 5. Färger valfritt! Lila som i skissen är bara ett exempel... 6. Länka senast tis 5/4.11 kl. 23:59. Ha skoj och hjärtans lycka till! ♥ .:Kram Karin:.

8 kommentarer:

Anjena sa...

Hejhej! Jag hoppar på och deltar i denna utmaning. Superkul skiss och roligt att få mista på lite. Här är mitt bidrag:
http://minegenpysselvra.blogspot.com/2011/03/onsdagsutmaning-pa-kajsans-scrapblog.html

Hejhej!

Kajsan sa...

Ohh!! Välkommen! :) det var minsann snabbt jobbat! Nästan bonuspoäng där ;) stor kram å tack för att du vill vara med!
/Karin

Kristina sa...

*kladdar och duttar* ;)

Kram!

Kristina sa...

Fääärdig! ;)
Här hittar du mitt bidrag: http://stinaspysselliv.blogspot.com/2011/04/onsdagsutmaning.html


*kram*

E sa...

Jättesnygg skiss och jag gillade att det skulle kladdas oxå. Nu hittar du mitt bidrag här
http://elinsscrapblog.blogspot.com/2011/04/onsdagsutmaning-4.html

Ingba sa...

Kul utmaning igen och den här gången var det verkligen en utmaning för jag är inte så bra på kladd men här är mitt bidrag:
http://ingbas.blogg.se/2011/april/det-blir-inga-rosor-i-ar.html

kram Inger
PS! Tack för den fina stämpeln. Den kanske dyker upp på en utmaning framöver.

Anna sa...

Hej!
Här kommer mitt bidrag till denna onsdag. Hade gärna velet göra en LO men med lite tid och många födelsedagar så fick det bli ett kort.
http://annaspyssel.blogg.se/2011/april/underbara.html

Tack så mycket för allt det fina som landade i min låda igår :)
Hoppas på tut även denna vecka ;)

Ha en bra dag!

Kram,
Anna

Kajsan sa...

TACK tjejer för era fantastiskt fina bidrag! Jag beundrar era alster och kikar på detaljer och tekniker! Vilket jobb ni har lagt ner!!
Återkommer med vinnare ;)
KRAM

01 09 10