onsdag 23 mars 2011

.:Underbar onsdag 3:.

Hej fina bloggisar! ♥
Stort tack för att ni kikar in och för att ni vill vara med och sprida glada små ord och gemenskap här ute i cyberdjungeln!

Idag kommer två skisser :) Olika stil för att det ska antingen passa eller utmana ;)

Riktlinjer:
Detta ska finnas med på ditt alster (kort, layout eller altrat)

1. Metall (även gem, häftkammer räknas etc)
2. Något sytt (för hand eller på maskin..)
3. Minst en stämpel (vad som! motiv, bakgrund, text etc)
::skiss 1::

::skiss 2::

Vad sägs? Vill ni vara med? :)

Veckans pris ligger redan färdigt och ser ut såhär:
Och innehåller det här:

Deadline: tis 29/3.11 kl 23:59

Vore superkul om du ville vara med! :)

Hjärtans lycka till och ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Karin ♥

6 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

Snygga saker du har härinne! Kul och inspirerande...

Få se om jag hinner göra något till din skiss...

Jag har nu blivit din följare... Kul att få följa dig!
Kram Katja

Marie/Mison sa...

Klart jag vill vara med! Hoppas jag hinner bara...

Annette sa...

Den här gången skall jag bara hinna vara med! FINA skisser, jag gillar båda!

Kram

E sa...

Här är länken till mitt bidrag
http://elinsscrapblog.blogspot.com/2011/03/underbar-onsdag-3.html

Tack för inspirationen!

Ingba sa...

Jag har gjort en ganska fri tolkning av skiss nr 2.

http://ingbas.blogg.se/2011/march/tva-nya-kort.html

kram Inger

Anna sa...

Då har jag lyckats tolka skiss nr2.

http://annaspyssel.blogg.se/2011/march/jaha.html

Kram,
Anna

01 09 10