torsdag 24 mars 2011

Underbar Onsdag 2 - med vinnare!

Hej bloggisar! :)

Skulle ha gjort detta redan vid förra tävlingen!! Förlåt!
Men idag blir det gör om -gör rätt! ;) Här kommer bidragen med bild och personlig kommentar! ;)
Bidrag 1. Marie/Mison

Min kommentar: Ljuvligt romantisk! Och ett underbart sätt att fånga upp färgen från fotot utan att det tog över eller blev rörigt! Grymma färgdetaljer (de vita) -gillar!

Bidrag 2. Ingba

Min kommentar: Gillar färgkombinationen och att metall möter spets ;) Och sen alla återkommande fjärilar i olika format! -gillar massor! Snyggt också med målat och sen stämplat över! Super fin layout!

Birdag 3. ElinÅ

Min kommentar: Ohh lila!! Nya färgen för mig! Gillar den massor! Supersött motiv och så snyggt med stjärnorna och hur blinget sen går igen i blommorna! Jätte fint!
Bidrag 4. Annika

Min kommentar: Snyggt hur motivet är kapat i nederkant! :) och att blommorna går igen i både text och dekorationer! Sen var det otroligt snyggt att skapa i grönt och sen ha bara tulpankronan i brytande färg! -snyggt!!

Bidrag 5. Anna

Min kommentar: Gillar verkligen hur listigt detta är skapat! Så välarbetat utan att vara vare sig plåttrigt eller pråligt! Svala färger med en touch av rosa! Snyggigt!!
Alla bidragen finns med fler bilder i resp blogg. klicka bara på deras namn och följ med över till deras världar och spana in detlajbilder mm.

TACK tjejer för alla fina bidrag! SÅ kul att få se er skapa så fina saker!
Denna gång har jag lottat fram en vinnare. Jag insåg den totala svårigheten att välja vinnare! Alla skapar så fint på sina olika sätt och hur ska man DÅ kunna välja? ;) Så denna gång utlottning! :)
Och namnet på lotten blev denna gång...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Marie! :)
Stort Grattis till dig! :)
Men vet ni vad... Som sann pysslare satt jag vid scrapbordet och skrev era namn på små lappar.. Vek ihop och la i en liten skål. Och så skakade jag runt lapparna, plockade, läste och sen när jag skulle lägga ner lappen med Maries namn på bordet igen så hade det fastnat en gluedot "på villovägar" på undersidan av handen... Och där... Där satt den!! Som klister mot min hand (dom små rackarna fastnar ju på precis allt! ;)) Och gissa?! där satt en liten ihopvikt lapp!! Äääeh men!! Hur ska jag nu veta när den hamnade där? Innan eller efter jag drog vinnaren? Tydligen ska det inte vara smärtfritt att dra lott heller! ;) *skratt*
Så... I rättvisans namn och allt!!! Även ett grattis till....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Anna!! :)
Ditt namn klistrade sig fast! hihi.. Det betyder nog nåt! ;) Så till dig kommer också en vinst!
Jag lägger upp bilder på vad som landar i era lådor inom kort! Trol i eftermiddag!
Grattis tjejer!
Och även stort tack till er andra såklart för att ni ville vara med! :)
Era namn hamnar på listan för deltagande vecka 2 och kommer att finnas med till framtida överaskning... ;)
Så... Även om man inte vinner just i den enskilda tävlingen så är varje bidrag en "lott" till framtiden! Skojsigt va?! ;) Kommer att vara värt det! Lovar! :D
Nu packa vinster!! :)
KRAM på er i snöyran, solen och blåsten!
Snart är det helg go vänner!
.:KRAM:.

2 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Åhå - man tackar och bockar!!

Anna sa...

Fniss, ja mig blir man inte av med så lätt tydligen ;)
Så jag får tacka gluedot så mycket ;)

Ha en skön Fredag och en tevlig helg!

Kul att se alla bidragen uppradade.

Kram,
Anna

01 09 10