fredag 21 november 2008

::Fredagspyssel::

Idag är det mycket smått som fixas med här hemma...
Lite tvätt, bära in ved, fixa med lite julklappar (jag vet!! I god tid för en gångs skull! hihi),
städa lite och så leka med L förstås! ;)
Sen ska vi åka å handla lite också innan vi hämtar N på dagis...

Så eftersom jag inte är färdig med nåt av det "scrappiga" jag pysslat med idag så får det bli ett par gamla LO's idag igen :)
Först ut idag en BOM jag gjorde för nåt år sen... Allt är målat med akvareller och svart penna.
Så det enda som behövdes till denna Lo var ett vitt papper, ett foto och lite fantasi!
(det behöver ju inte alltid vara så avancerat ;))
Sen en om N's första nalle...
Och en "sovande" LO...

::Tack för titten och ha en super trevlig helg!::
Kram Karin.

3 kommentarer:

Karin sa...

Hej vännen

Tack för mailet och glada inlägg på min blogg :) Jag hann inte svara i går, somnade i soffan efter middan... inge vidare kul, vaknade när Micke skulee gå å lägga sig.. han bara snabbt skriva ett inlägg på min blogg, jag har fått klagomål från nära och kära att jag skriver för sällan :)

Jag är så glad att jag har dig! Det känns så skönt att veta att du finns och det känns verkligen som om jag kan klaga, gråta och vara glad hos dig! Tack för det!!

Ha en super helg!!
KRAAAAM

Karin sa...

Hej du underbara!

Hur har du de i snökaoset???
Har ni helt snöat in?? De har vi här ute på Värmdö :)

KRAAAAM på dig i snön :)

Karin sa...

Hi Hi Hi, ibland kostar det "att ligga på topp" :)

Jodå, morfar lever en så länge, men han går in å ur koma hela tiden och är för det mesta virrig och pratar bara blaj, han verkar vara nånstans mellan liv å död.

Å annars är jag ok, väldigt besviken på mamma!! Som tyckte jag förtjänade en veckas utfrysning, trotts att det inte var vi som bråkat!! Men hon lär få höra de en dag, säker i fel tillfälle när ja är sur för nått annat ;)

Kram

01 09 10