måndag 27 juni 2011

En helt vanlig måndag :)

Måndag och här är stilla. Sitter i kvällssolen, hör fåglarna sjunga och på havet hörs båtar som passerar..
Alldeles strax ska jag gå in och sno åt mig lite "jobbtid". Barnen sover och med stundande CHA mässa gäller det att vara aktiv ;) många nyheter ska undersökas och utvärderas. Och eftersom dagarna denna veckan går till både arbete på andra jobbet och planering av butik och shop så är det kvällarna som är min riktiga "spaningstid" :D

Vilket är Ditt "måste" ha bland nyheterna? Lämna kommentar så kanske de dyker upp i shoppen ;)

Nu två min till i solen sen anfalla datorn :)

Kram och hoppas ni haft en trevlig Midsommar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

För mig är Timpans alla dies och decos ett måstemåste!!! Däremot klarar jag gott o väl att stå emot hans papper..... det är inte alls svårt.

Det är ett mycket trevligt problem du har framför dig, att shoppa nyheter, det skulle jag inte ha nåt emot alls. ; )

Kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Säger bara Prima, Prima och Prima, gärna det i blått och brunt som alltid är svårt att hitta!

Aase sa...

Skikcar en stoooor Kram!!
Blir så glad vaje gång jag kikar in hos dej, vilekn energi du har och du verkar vara en som Njuter en stund i taget!!!

Kram

01 09 10