lördag 6 november 2010

.:Vi firar:.

Halloween...


Kanske är det inte rätt dag? Eller så är det det.. Jag hör lite olika beroende vem jag frågar ;) Och faktiskt så bestämde jag mig till sist för att fira det den dag som passade oss bäst! :) (smart va? ;) hihi... )


Så idag har vi tänt ljus, karvat pumpa, hunnit ta en runda till husläkarjouren ;) fikat, handlat och ätit en smarrig pannkakslunch ♥.:Årets pumpa lyser nu utanför dörren:.
Och kanske känner ni igen idén från gårdagens inspirationsräd? ;)
Jag var tvungen ;) ♥♥♥ Och i två av lyktorna lyser ljus med doft av choklad ♥.:Mumsig fika till oss:. Nu är det dags för mer pyssel, lite lördagsgodig och sen ett varmt bad ♥
Kram på er och hoppas ni får en riktigt FIN helg!
♥♥♥

2 kommentarer:

Petraso sa...

Ser underbart! näää det är inte rätt dag... men fira med mys kan man göra ändå....men inte knacka dörr och tigga godis... det får man bara 31/10 som är halloween och blandas oftas i hop med Alla helgon men det är en annan högtid

Fast min pumpa brinner i dag med;)

massa fint du skapar i din blogg

Karin sa...

Hej hjärtat

Heloween va förra helgen denna helg är de alla helgona, när man tänder ljus på graven :)

Men men, huvudsaken är väl att ni haft de mysigt :)

Kram på dig hjärtat

01 09 10