måndag 8 november 2010

.:GALET:.

Ja men för tänka sig!!! Snart blir jag knäpp!
Gör tappra försök till att få bloggen så som jag vill ha den! Men det är bara att inse faktum! Jag är då INGET datasnille! ;)
Det blir som det blir och kanske inte riktigt på vare sig mina villkor eller så som jag hade önskat...
Men jag satte mig vid datorn för att jobba lite och tror ni inte då att jag fastnade i photoshop, som sen vidare resulterade i att jag la in en ny header och som sen efter lite meckande blev en ny layout på hela bloggen...
Jag har "data smarta" vänner som får till sina bloggar och hemsidor så snitsigt och fint..
Men jag får nog hålla mig till att beundra de som kunniga äro och nu stå ut med att min blogg blir lite på korsen och tvärsen för ett tag..
Kanske lär jag mig lite varje gång? ;) Och nästa gång jag ger mig in i leken så kanske jag får till det? ;)
Nu ska jag iaf lägga det här åt sidan, göra det jobb jag satte mig här för att göra och sen ta mina sista minuter i vaket tillstånd till att göra klart det julkort jag började med innan jag satte mig här ♥
Nu go vänner...
Tack för titten! Hoppas ni står ut med sidan för ett tag och ha en fortsatt trevlig kväll!

(som plåster på såret och som tack för att ni står ut kommer imorgon en layout med material från Inkido ♥ En LO av det material som var delar av vinsten från AOS's tävling i somras :) Så håll ut ;) kramis)
.:KRAM:.

1 kommentar:

Petraso sa...

Åhhhh va spännande få se!!!!
Vet ju vad du fick;) är så nyfiken!!!

01 09 10