fredag 21 maj 2010

.:Stannade tiden:.

Idag stannade vi tiden för en stund... Vi stannade till på hemvägen, köpte stora glasstrutar och stannade sen till vid havet på vägen hem.
Solen värmde varenda liten cell i våra kroppar och jag är nästan säker på att tiden stod still.
En plats som vanligtvis är fylld av människor, bubblande skratt och glada lekande barn var idag helt tom! En varm eftermiddag, solglitter och total tystnad. Gröna ängar, stilla vatten med endast ett par krusningar.. En and som vaggade sakta i strandkanten.. Och sen bara vi.

Och här lite bilder...



Lillen leker med fjärrutlösaren ;) Jag njuter av varmt, grönt gräs och solen som värmer...



Någon måste ha känt att vi behövde vila.. Få lite tid för oss själva..
Bara vi, sommaren och havet ♥
Tack! Vi behövde det! Idag kanske mer än någon annan dag.
Ha en underbar helg!
.:Stor kram från mig:.

4 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Guud vad härligt!! Och fantastiska bilder!

Anonym sa...

Vilket bra avslut på en så
"turbulent" dag. Kram MA

Anonym sa...

Det ser verkligen helt underbart ut! Kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men så härligt! Ibland bara händer det... som de säger i reklamen:) Vad bra att du fångade stunden! Försöker göra så mycket mer sedan jag fick baran, bara vara och njuta just nu! Ångrar nästan att jag inte köpte en fjärrutläsare när jag ser dina bilder. Får gneta ihop till en igen:) Många kramar!

01 09 10