tisdag 11 maj 2010

.:nytt från träffen:.

På träffen jag var på i lördags så hann jag skapa lite mer än det jag visade igår. Det blev ytterligare en LO och sen två kort med resterna av pappret som inte gick åt till LO'n. Förövrigt ett LJUVLIGT papper som jag inte kunde låta bli att använda varenda liten centimeter av ;) Ett av Websters nya. Fotot som är min första "efter" bild fick hamna på en LO. Och sen var det lite extra kul eftersom bilden är tagen av Annette.. Och den andra LO'n jag gjorde i lördags var ju med en av bilderna jag tagit av henne. Så det blev liksom bara lite så...
Här kommer sen de två korten:
ganska lika varandra ;)
Nu dax att smita iväg till jobbet :)
Må gott och hoppas ni får en riktigt trevlig dag! ♥
Kram Karin

3 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Ljuvligt fint vännen!! <3 <3 <3

Anonym sa...

Underbart ljuvliga!/Carina Å

Karinb sa...

SNygga layouter!
Jag ska vara med och anordna träffen i juli så jag lär vara där :D
Kul om du kommer!

01 09 10