måndag 28 februari 2011

.:Vacker Brud:.

Ja men kanske den vackraste jag mött... Ute till havs uppe på klippor med utsikt över glittrande hav sa dom så vackert ja till varandra ♥
Lång är vår historia... Den började vid två års ålder. Ett möte i en skottkärra ;)... Efter den dagen var vi oskiljaktiga.. Bästa vänner ♥
Och jag är idag lyckligt lottad att fortfarande kunna säga att vänskapen består. Tillsammans har vi minnen. Vi har sett världen tillsammans... Upplevt glädje och sorg, framgångar och motgångar... Och idag kan vi blicka tillbaka med ett leende och sitta tillsammans över en fika.. Titta på barnen som leker och undra vart tiden tog vägen ♥ Men det vet vi... Den finns inkapslad i våra minnen och tillsammans minns vi små detaljer och det... DET är rikedom ♥
Så tack finaste Du för att jag fick dela denna stora dag med Er ♥
Här kommer ett av mina minnen från den dagen...
Så strålande vacker...




Kärlek till Er och Er fina familj ♥
.:KRAM:.
Ett av mina minnen från den dagen och även bidrag till februariutmaningen hos Scrapgalen :)

1 kommentar:

Annette sa...

Den är underbar..! Du lyfter verkligen fram hur vacker hon är. Mistningen är så fin, jag gillar hur det ser ut som det stänker ut från pärlorna. Kram!

01 09 10