måndag 14 februari 2011

.:Överraskning:.

♥ Happy Valentines Day ♥

Idag är det ju alla hjärtans dag ♥
Vi har i år bestämt att inte köpa saker, blommor å sånt utan bara äta gott och vara tillsammans.
Men så låg det där.. det lilla paketet imorse ;)
Med meddelandet:

Vet att vi inte skulle..
Men ändå..
Det e ju du!
Puss! Och sen när jag öppnat:
Sammanflätade länkar.
Som vår familj ♥ Puss.

Han e fin han ;) Tack mitt hjärta! Jag älskar dig ♥♥♥

Ha en fin fin dag allesammans! Och en riktigt trevlig Alla Hjärtans Dag!

Kram Karin



6 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Underbar gubbe har du allt, vännen! Jag har nog inte fått några presenter eller något på Alla hjärtans på flera år, trots att jag själv fixat små presenter/kort - så i år har jag inte fixat nåt. Tråkigt, för jag tycker det är mys. Vi ska i alla fall äta blodpudding till middag - utskurna som hjärtan. ;)

A'laEmmeli sa...

Ååååh va sött! Ja du verkar verkligen ha en fantastisk man! Men så är ju du fantastisk oxå! :D Jättevackert armband! Stor kram och ha en mysig alla hjärtans dag! Kram Emmeli

Annette sa...

Som sagt, din underbare man, han vet vad en kvinna vill ha :) Själv blev jag bjuden på favoriträtten sushi ;)

Kram!

♥ Annlouise ♥ sa...

Hej hej, ville jag bara säga att jag har gett dig en award på min blogg!
http://pysselfia.blogspot.com/2011/02/ive-got-blog-award.html

Tack för inspirationen!!!
//Annlouise

Anna Ekman sa...

Hej! Ramlade in här när jag googlade "bild el i hemmet" inför det nya arbetsområden i min klass 6. Trevligt, men inte rätt. :)

Marie/Mison sa...

Underbar man! Det är min med, men han höll sig från överraskingar... fick köpa mig ett fång tulpaner själv.

01 09 10