fredag 6 november 2015

.:Grattis:.

Äntligen fredag! ♥
 
Härligt med helg hörni ;)
Idag har jag ett litet grattiskort att dela med mig av.
Älskar de nya vetekvistarna! Fullkomligt ljuvliga!
Och doilies, spiralstänglar rosor och liljor finns alla i butiken för den som vill fylla på sina lager där hemma ;)
En färglagd birdie med akvareller och såklart lite bling ;)
Det har blivit en hel del pyssel senaste tiden... Hann gå på helhelgsträff först och sen har jag varit sjuk senaste dryga veckan... Så sista dagarna har jag orkat sitta uppe litegrann i alla fall och vad passar väl bättre då än att pyssla lite? ♥
 
Men nu börjar jag äntligen känna mig lite bättre och jag hoppas att helgen ska resultera i en alldeles frisk liten Karin lagom till måndag.
 
Önskar er alla en riktigt fin start på helgen!
Kram Karin~Kajsan.
 

1 kommentar:

Tina Z. sa...

Hi. I have just discovered your blog and found your birdies :))))))))You are unbelievable, they are soooo cute. Thank you for sharing with us.
Hugs, Tina

01 09 10