torsdag 19 februari 2015

:.New birdie -Love you:.

Hej!
Idag kommer en liten nyhet från mig…
Efter släppet av mina små fåglar så fick jag ett par förfrågningar ang att rita på beställning. Eftersom jag bara haft det som hobby och för att jag verkligen gillar att rita så har jag hittills avböjt.
Men sen kom det där förslaget som faktiskt lät förnuftigt.
En butik jag litar på och har förtroende för, lagom produktion och ett rimligt pris på pippin ;)
Så nu finns dom hos Strömstad Scrapbooking.
Så igår så landade den i butik för allra första gången  
Lite nervöst sitter jag nu här och lägger ett allra första inlägg om pippins butik-premiär.
Jag hoppas att ni kommer att tycka om dem.
 
Här kommer den första:
"Birdie-Please be my friend"
Finns i butiken här. 
Insidan fylld med gottis...
Tack för titten och välkommen åter ♥
 
.:Kram Karin~Kajsan:.

5 kommentarer:

Milka Gubo sa...

Gorgeous birdie, again! Love your beautiful card.
Congratulations on your digital stamps selling... I wish you all the luck and a lot of imagination. :-D

KayBeScraps sa...

Soooo Cute... Love your Card...

Hugs, Katrin

Kajsan sa...

Thank you so much Girls! It's a great opportunity and my goal is to have fun and if this would actually will bring in some Money along the way my goal is to donate it all to Charity for kids. That's the reason I said yes. Somthing I love doing could actually help a kid out there ♥
Huge hugs for stopping by to all of you!
/Karin~Kajsan

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så himla roligt vännen! Grattis! Jag har ju redan en Karin mapp med dina stämplar <3

Monica sa...

Så fint det här är!

01 09 10