fredag 11 juli 2014

.:Love you:.

Hej!
 
För ett tag sen så blev jag tillfrågad om jag ville gästa Scrap Africa.
Månadens utmaning som dom ville att jag skulle tolka var en skiss alldeles i min smak.
Fick så inspiration så att jag till sist skapade två alster eftersom jag hade svårt att välja mellan idéerna ;) Och nedan kommer först skissen och sen det jag skapade.
 
Hi!
 
A while ago the team over at Scrap Africa asked me if I wanted to be a Guest Designer for one of their mothly challanges. This particular challenge was a sketch. I loved the sketch and creating after it was to much fun so I ended up doing two Projects.
And below you can find both the sketch by Denise van Deventer and the two Projects I created after it.
 
 

.:Love You:.




.:Remember... Life is right now:.





Lite olika material jag använt under den kreativa processen:
----------------------------------------------------------
Some of the things I used during the creative process:
----------------------------------------------------------
Martha Stewart Gesso, MS Craft Paint Gesso Primer White PL32314 
Martha Stewart fjärilsstans,  MSC 3-in-1 Classic Butterfly Punch M283036
 
Jag har även använt min nya extremt braiga skärmaskin! Det här är nummer fem i raden av skärmaskiner genom tiderna och på riktigt så trodde jag inte att som kunde bli bättre.. Men återigen har jag blivit överbevisad! Efter test en enda gång så var jag såld.
Här är min nya raring:
En Martha Stewart Paper trimmer ♥
MSC Paper Trimmer [M281055]
 
I also used my new Paper Trimmer.
I honestly thougt Theese Tools couldn´t get any better... But again I was prooven wrong.
One single test had me totally sold. She is numer five over the years and I´m truly happy to be working with her ;)
Here she is:
My Martha Stewart Paper trimmer ♥
MSC Paper Trimmer [M281055]
På bild tillsammans med min andra kärlek: Martha Stewarts Scoring Board ♥
MSC Scoring Board 42-05002
--------------------------------------------------- 
In this pic seen together with Another one of my favorites: My MS Scoring Board ♥
MSC Scoring Board 42-05002
 
Tillsammans gör de skapandet SÅ mycket lättare! ;)
Nu ska jag ut igen och njuta lite av solen.
Ses igen snart...
--------------------------------------------------------------------------
Together they make crafting a WHOLE lot easier! ;)
Time to go out again for a bit and enjoy the sun.
see you again soon...
 
KRAM/HUGS
.:Karin~Kajsan:.
 
 

Inga kommentarer:

01 09 10