måndag 11 oktober 2010

.:With both eyes:.

Hej vänner ♥
TACK för alla fina kommentarer ni lämnar och även Tack för de fina små pm och sms som kommit den senaste tiden.. Värmer gott ända in i själen ♥
Helgen i Karlstad var otroligt kul men också rätt intensiv!
Många nya ansikten, mängder av intryck som skulle sorteras och sen dessa utmaningar...
Jag gjorde den första (iron trust) utan att riktigt fundera på konsekvenserna ;) Till prisutdelningen så satt vi alla i en stor samlingssal. Och varje bidrag som röstats fram fick applåder och pris. Jag insåg ju närmre vi kom den utmaning jag deltagit i hur gärna jag INTE ville vinna!! Jag ville inte resa mig upp alls faktiskt! Lilla paniken började bubbla där på insidan?!
Så lite omtumlande både att känna så och sen också få både äran och bekymmret att resa mig upp och ta emot ett pris blev lite för mycket... Missförstå mig rätt! Det är jätte skoj att det bidrag jag lämnat in blev så uppskattat så att det hamnade på pallen såklart! Men jag är nog inte rätt person att ta emot allt det där?! Och för mig är det en ganska ny känsla. Jag har förr ofta stått där i rampljuset... Men nu.. Nu vill jag plötsligt inte...
Ja ja... blev lite av en dagens sanning det här... Men nu nog om det...
Här är iallafall den andra LO'n jag skapade i Karlstad. Utom taävlan, ingen press, inga bekymmer! ;) Bara fritt skapande ♥ För att jag hade lust! :)
I det lilla kuvertet ligger ett brev till Nova om allt det jag önskar henne när hon växer upp... En av dessa önskningar som står skriven är:
Jag önskar att jag får vara din vän.. -alltid ♥ (Resten är Novas ;) Dom hon får läsa när hon själv väljer att göra så)
Idag är jag hemma och kurerar mitt förkylda jag.. Men imorrn så! Då ska jag vara frisk faktiskt! :) (tron flyttar berg ;))
Och till helgen är det dax!
SCRAPKRYSSNING!!
Ska bli så fantastiskt kul! :)
Nu kaffe, lite vitaminer å kanke lite pyssel? ;) Vad tror ni? hihi...
Måste ju förbereda mig inför helgen ♥
Stor stor kram och återigen TACK för små fina ord!
.:KRAM:.

8 kommentarer:

Anna sa...

den är så fin och vilket rolig idé att skriva några ord så hon får läsa sen
Anna

Linda sa...

Så himla fin!! Och fotot är helt grymt!
Jag får nästan lite dåligt samvete av att läsa att du är sjuk, känner mig ganska skyldig...
Och du, din shopping var väl ändå inte värre än min? Du satt ju mest och pysslade kändes det som. =)
Tack själv för en underbar helg!
Kram, Linda

Annette sa...

Jättefin! Och jag förstår känslan, det blir nog så där när man varit litet off the record ett tag under småbarnsåren. Efter den kommande helgens utmaning kommer du att vara rejält varm i kläderna igen! <3
Kram

Renée Tilbords Halden/Storbyen sa...

helt vakker:)

klem fra Norge

Malin ~ Lillpiga sa...

Den är så galet djäkla snygg!! Men du, du får nog ta och vänja dig med det där att kliva upp på prispallen för folk kan inte motstå dina alster, så är det bara. :) ♥

Monica sa...

Hoppas att du får en massa scrapinspiration och massor av skaparglädje under kryssningen!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Fantastiskt vacker! Älskar det vänstra hörnet! Och din dotter kommer att älska dig, alltid, för att du gör så fina saker till henne! Kramar!

Sanna F sa...

Underbart vacker layout

01 09 10