fredag 30 april 2010

.:Inner Beauty:.

Tänk att vissa foton tröttnar man inte lika fort på som andra.

Detta kort är ett av mina klara favoriter på sonen. Blicken, fokus och minen :) Sekunden senare var båda händerna framme framför ansiktet och ett större flin spreds över hela hans ansikte fyllt av glädje att ha "sabbat" för den smått fotogalna mamman ;) Men ICKE! Inte hade han en aning om att mamman redan hade fångat årets bild ;) Så det här är nog tredje gången jag scrappar samma bild.. (sorry) Gång två finns med nedan i mina tävlingsbidrag... Jag fick hem massor med underbara papper och dekorationer i mitt senaste DT paket från Magdas och denna LO blev för mig lite av ett färg-expriment. Natur toner dekorerat med accentfärgerna röd/orange.

Lite detaljer...
Och här syns del av rubriken i form av chipboard. Och för att lägga även chipboard till nya listan av "gilla massor" så ramlade det in en HEL del nytt i shoppen nyss... Ställer till det lite för habegäret som bor i en scrappares hjärta ;)
Tur det ska scrappat friskt i helgen!!! Heeela helgen! :D
Ha en underbar fredag och en riktigt mysig Valborgshelg!

.:KRAM:.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg den här innne hos magdas och blev förälskad direkt. Inte bara för att han är så otroligt söt men för att lo´n är fantastisk! Kram

CillaT sa...

Jättefin layout! Underbara detaljer och fantastiska färger=)

Nallebr.. sa...

wow wow .. finner inte ord!! SSSÅÅÅÅ grym du är på att scrappa!!

01 09 10