torsdag 10 december 2009

.:all I wish for:.

Denna LO handlar om lite lyx i vardagen… (”All I wish for”) En resa på tu man hand med den man tycker om, lite ombyte från vardagens bestyr och galet lyxigt dessutom med ett glas bubbel i arla morgonstund.

Till saken hör att jag troligtvis hade tackat nej till detta till frukost i normala fall… Men vid förra tillfället det bjöds så var jag gravid och hade inget val. Där kom själva haken… Bestämde mig då för att ”nästa gång” skulle jag minsann…. -Jo, jag har lite svårt för det där när nån säger att jag inte kan eller inte får… hihi… Då måste jag tydligen göra precis tvärt emot. Så nu har jag gjort det! (tackade såklart nej då ja var gravid ;))

allt material till layouten finns här..


Eftersom jag har lite svårt att hålla mig ifrån vissa dekorationer så händer det mig stup i kvarten att ”rätt” färg är slut… Men tack och lov så finns det ju Pro Markers! (spritbaserade pennor) Så denna gång fick dessa ”räddare i nöden” sätta lite färg både på pärlor, blommor, bling och trinket pins Tänk så praktiskt att plötsligt ha otroliga variationsmöjligheter på så många olika dekorationer!

Pärlorna var tidigare ljusrosa, blingstenarna var gula och triketpinsen var grå. Men till min stora lycka och förvåning så blev resultatet på dessa trinketpins otroligt!!! Dom bevarar samma lyster och glans som de hade innan! Topp betyg från mig på både pins och Pro Markers!
Ha en underbar torsdag och kika in imorrn igen... Då bjussar jag på en tutorial till ett enkelt julklapps projekt ;)
Kram Karin ♥

1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Den blev så himla fin den här LOn!!!! :D Ljuuuuvlig!

Så trist att jag inte kan vara med och pyssla ikväll, men jag vill bara inte riskera att ni får vår magsjuka, även om faran nog är över nu. Vill dock inte chansa, som du förstår.

*kraaam*
Tett

01 09 10