söndag 18 oktober 2009

.:Dubbelt Grattis!:.

Ett hjärtans Grattis till min mams som fyller år idag! ♥ Grattis Mamma! ♥
Och även ett jätte grattis till lillen som igår fyllde två! -Stora killen! ;)
Firade med tårta, kalas och presenter! Och till kvällen var han så slut så att han bad om att få gå och sova och somnade dessutom innan vi hann in till sängen! hihi... Lilla hjärtat ♥ Blåste stolt ut båda ljusen alldeles själv :)
På önskelistan fanns "Bärgarn"... Och glädjen fann inga gränser igår morse när en liten brun bil med stora tänder packades upp ur ett litet paket ♥ Den fick tom dela kudden med lillen ;) Och mamman fick lirka loss den mellan kudden å kinden när han somnat! Kärleken till en bil kan vara stor! ♥

En annan populär present var en underbar mössa med tillhörande vantar som provades flitigt :)
Tack alla som grattat lillen och TACK för alla fina presenter, blommor och kort!
Nu ska vi fånga lite soltimmar ute innan vi ska fira mamsen ;)
Må gott å stor kram från mig!
/Karin

3 kommentarer:

Nallebr.. sa...

vilken sötnos!!! grattis grattis

Karin sa...

Lät som om ni haft en härlig båtresa!! Mysigt! Skönt att de är helg snart, för ja håller på att gå under! Blir tokig av all morgonstress! Å ångest klumpen svider i magen, "va ska ja göra när plugget är slut"???

Jeanette Wallén sa...

Grattis i efterskott till lille söt-Leon! :D

Tyvärr kommer du inte att få skymta nånting av mig imorgon, fredag, för jag kommer inte. Måste få lite lugn och ro hemma med familjen. Är helt slut efter denna veckan, både jag och David. Jag får sikta på nästa vecka.

*kram*
Tett

01 09 10