onsdag 9 september 2009

.:korttillverkning till max:.

HALLOJ! :)
Ligger inte på latsidan faktiskt ;) Även om det kan tyckas så här i bloggen! -Sorry!
Har haft lite mkt, men dock roligt mycket! ;) Har pysslat, varit på scrapmässa, fyllt år lite ;) å jobbat :)
Det har ramlat in beställningar på kort och jag håller som bäst på med att göra klart beställningar och annat! -Åhååå!! Så har jag ju pimpat bilen! ;) *ler*
Fick mig en avhyvling på dagis av barnens snart 4åriga kompis...
-Karin! Man FÅR faktiskt inte rita på bilen!
Ja.. Hur förklarar man det? *skratt*
(bildbevis längre ner ;))

Här kommer några av korten iaf! :) Lärt mig en ny teknik med... Distressa, stämpla... ja... En hel vetenskap! ;) Tack Tettiz för den nya kunskapen! :)


Och så här blev alltså bilen...
Bild före:



Och efter:Ja... Så heter det ju -Syns man inte så finns man inte.... Så det måste ju betyda att jag finns även på natten då ;) hihi...

Må gott nu alla rara och tack för alla fina hälsningar som kom på min dag! :)

KRAM på er!

(kommer mer imorrn ;))

1 kommentar:

Karin sa...

COOOOLT mycke snyggt :)

KRAAAAMAR i massor!

01 09 10