onsdag 26 augusti 2009

.:Vilken dag! :.

Knappt hinner man komma in i rutinerna igen så ställs tillvaron på kant... Försöker sparka igång företaget samtidigt som barnens rutiner ska hålla, hemmet ska flyta, fritiden ska hinnas med osv.. :) Nu drar sjukstuga nummer två igång! Vi hann inte ens hamna i stadiet "vardag"! *skratt* Å uppepå allt så har ju regnet fullkomligt VRÄKT ner idag! Lagom när jag hämtade hem barnen så avlöste blixtarna varandra i kör till åsksmällarna och regnet lät som om det skulle komma in genom biltaket! Och NU!!?? När vi kommit hem, bytt alla blöta kläder etc... Ja nu skiner solen!? Vad är det här för dag egentligen? ;)
Jag tänker glömma den här dagen nu och drömma mig tillbaka till sommaren en stund! ;)
Här kommer två av sommarens tillbakablickar! :)
Å imorrn kväll ska det skapas igen! Älskar dessa skapardagar! :) Vardagslyx på hög nivå! :) Och till min stora förtjusning får jag imorgon sällskap av en underbar pysselhäxa i lokalen! ;) Så det lär bli en kväll fylld av tokerier, skratt och fabulöst mycket med pyssel! Åsså kanske en utmaning eller två! ;)

Ses imorrn Tettiz! :)
Å kram till er alla i ett regnigt (men nu soligt) Sverige!

.:KRAM:.

3 kommentarer:

Line sa...

Två veckor på förskolan, sen blir barnen sjuka. Det är mer regel än undantag =)
Underbara foton, verkligen sommarkänsla i dem!

Jeanette Wallén sa...

Härliga bilder och JAAA vad det ska bli underbart att få skapa imorgon. Jag har som sagt inte packat upp sen förra torsdagen, så nåt skapande har det inte varit här hemma och jag är SUGEN som bara den på pyssel. Kom på att jag kanske ska höra med Stina också? ;)

*kraaaam söt*

Anonym sa...

Jag vill oxå va med imorron!! Men jag kan ju inte - ha det så mysigt o skapa för mig oxå. Vi ses en annan dag! kramar till er. /Milla

01 09 10