onsdag 17 juni 2009

.:Bok premiär!:.

Alltså... HUR har jag nånsin kunnat tro att en "Bind it All" skulle kunna vara onödig?!?! *ler*
Man kan ju göra huuur mycket kul som helst med en så liten rackare!!!
I torsdags träffades vi tre tjejer å scrappade! Och raraste Tettiz hade då med sig sin "BIA" och lät mig göra ett första försök till en liten bok! :) -TACK SNÄLLA DU!!
Två små böcker blev det. Och här kommer den första...


Och inte var det här den sista iallafall!!! Näe... Det lär bli fler framöver! ;)
Ska försöka fota den andra också och lägga in i bloggen! :)
Kram å tack för titten! :)


5 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Din bok blev så galet snygg, så jag lånar gärna ut min BIA igen och igen till dig. Men du kommer väl att sikta på att köpa dig en egen snart, eller hur? ;D

Här går det bra - jobbar, har ätit räkor och lax och guuuuuuuuuud så gott det var. Idag kyckling! :D

*kramar*

Anonym sa...

Så supersnygg!! Min bia är i princip oanvänd, det blir liksom inte av! Jag vet, jag måste skärpa mig. Men jag fick faktiskt lite inspiration nu när jag såg din bok, med alla flikarna!!! Tack!!

Hemmabloggaren sa...

Wao, jag är impad! Skulle nog få mest klister på fingrarna om jag gav mig på nåt sånt :)

Tack snälla för din kommentar, den värmde på riktigt.

Karin sa...

Ååå va fin!!! Fast ja tycker att den ja fick utav dig, med ring är minst lika fin... om inte finare, för den va ju till mig :)

KRAAAAAM på dig!
Saknar dig, nästa v är ja ledig, då ska ja minsann telefon terra dig lite :)

Maja Stokk / eyovine sa...

Ååååh vilken ljuvlig liten bok... kanske skulle damma av min bia också.. den har stått på hyllan nu ett bra tag =)

Ha det bäst!
// Maja

01 09 10