fredag 13 februari 2009

.:Minialbum:.

Fredagen den 13:e! :)
För mig är det en turdag numera! Fredagen den 13:e januari 2006 föddes lilla Nova!
Så där och då var det slut med oturs förföljda 13-fredagar! ;)
Jag får utse nån annan dag att ha otur på (eller också inte! ;))
Jag hade en massa blandade bilder på barnen och ville göra ett album med enkelt tema: Barnen! Svårare än så behöver det ju faktiskt inte vara! Sen tycker jag att en av de stora fördelarna med just clear album är att dubbelsidiga papper kommer till användning samt att man kan “skydda” sina foton och detaljer bakom dessa genomskinliga sidor! Och eftesom jag är en riktig “sparare” så fick jag ju till min förtjusning även användning av alla mina "sparade" spill bitar från favorit papprena! :D
Och så här blev resultatet:


Sista bilden... Skratt...
När Nova var liten fick hon en liten gummi anka av sin kompis Melvin.
Den där ankan hittade vi överallt! Den var ständigt med! Och ofta som synes här... -i munnen! ;)
Ha en underbar fredag!
.:KRAM:.

Inga kommentarer:

01 09 10