lördag 26 mars 2011

.:Prima Kärlek:.

Det var dags att skapa lite med kärlek i fokus...
Han är mitt allt. Min familj, far till mina barn och min allra bästa vän ♥
Han kan läsa av mig som en öppen bok... Finns alltid vid min sida och vi är så lika på så många olika sätt och sen så olika på många andra... Men framförallt känner jag kärleken.
Han visar mig den varje dag.
Så idag en layout tillägnad mannen i mitt liv... Min stora kärlek... Primas "paintables" är så enormt vackra i sig, så ett av dessa papper fick agera bakgrund och sen har jag valt att bara använda nästintill vita papper och dekorationer och texten är utstansad i silvrigt glitterpapper.

Stansade texten kommer från Tim Holtz och är stansat i min Sizzix Big Shot (också en stor kärlek ;))


Inser att jag har en hel del ovisat ;) Och därför kommer inläggen nu att bli lite fler... Måste liksom komma ikapp! :)
Inatt anföll sömnlösheten!!
Men det tar jag om en liten stund ;)
Nu lite kaffepaus ♥
Kram å FIN lördag på er! :)

1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Så vackert, så vackert!!! <3

01 09 10