tisdag 15 mars 2011

.:ÄNTLIGEN!!!:.

Det tog MINST sagt en mindre evighet! ;) Jag är 17 erfarenheter rikare (eller mer...) och nu är den äntligen klar! Pillrigt, lager på lager, modifierat och helt i sin ordning då antagligen *skratt*
HEADER Å FIX = FIXAT! :D
Jag har länge funderat på att göra en ny header och även att uppdatera utseendet i bloggen... Men inte kommit så mycket längre än så... Men nu har jag iallafall gjort mig ett tappert försök! Jag ska bara vänja mig lite själv och sen så får vi se om jag behåller detta ett tag eller inte ;)
Nu dax att relaxa lite ♥ Och kanske fila lite på morgondagens inlägg?..... ;)
Ses imorrn bloggisar!!
Och STORT TACK för alla små spår ni lämnar! Jag glädjs med hela hjärtat åt varje litet ord ♥
.:KRAM:.
EDIT: Seriösa svårigheter med att bestämma mig för vilken bakgrund jag vill ha! *suck* Nu har jag gjort en egen i väntan på att "hitta rätt" ;) *skratt*
Men nu är det natti natti för mig. Kram på er...

3 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Jättefin header. Väl värd allt slit.

Aase sa...

Helt underbar header!!! Gillar de lugna fina färgerna! Men du vilket slit.... Fast väl värt det för allas ögon det är verkligen en fröjd för ögat!
Kram Aase

Jeanette Wallén sa...

Fantastisk header och ny look på bloggen!!!

När får jag hyra in dig att hotta upp min blogg? ;)

01 09 10